I DON'T CARE IF MONDAY'S BLUE

andra avenyn är slut, kan ni förstå det? jag vill bara lägga mig ner och gråta floder, det här funkar inte längre. jag minns så väl första gången jag kolla på det, nere i rebeckas rum den natten då vi dygnade, 11 avsnitt såg vi den natten och vi var som besatta. 2 år senare är det slut, jag vill inte!

ja, jag kanske låter jättetöntig. men det är verkligen en av de bästa serierna som finns, och det slutade inte ens bra. då är det verkligen inte kul, men det är & förblir mitt + rebeckas program! 


rebecka, glöm aldrig när roxana låste in david i skåpet. haha, bästa stunden!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

vi kommer föralltid att minnas andra avenyn, föralltid stannar de i våra hjärtan. & nej, jag kommer aldrig glömma. inte david, & inte alla ljuvliga stunder tillsammans med dig. haha <3

2010-05-07 @ 11:26:53
URL: http://rebeckafrederiksen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0