YOU KNOW YOU'RE LOOKING AT A WINNER

godkväll! ligger just nu i min säng på skolan, näst sista natten, sängarna står inte som de brukar, rebecka är inte här. hur konstigt känns inte det? (har försökt få tag i dig hela dagen gumman, lever du?!)
men det konstigaste av allt är att jag har varken ett täcke eller en kudde här på skolan för vi tog hem allt i fredags. så just nu ligger jag med en madrass som täcke och en handduk som kudde. haha, kanske inte världens goaste men det får faktiskt duga!
skulle lagt upp en dagens outfit men glömde av att jag inte har ngn usb-sladd på skolan, vi får ta det senare i veckan. nu har jag skrivit lite för mycket, puss och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

honey, jag lever. men som vanligt så går alltid något sönder när jag dricker, denna gången fick min mobil lida utav vattenskada :/ men jag ringer dig imorgon, på något sätt :)

2010-06-07 @ 01:55:02
URL: http://rebeckafrederiksen.blogg.se/
Postat av: Mamma

Men Minna du kunde tatt med lakan bara åhå kallt? Stackars liten..

2010-06-07 @ 09:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0