IT'S A WILD WORLD

Hejsan! Första dagen på jobbet idag, jag trodde jag skulle dö. Det var hemskt, bli aldrig vaktmästare! Först fick jag rensa stuprör (jag visste inte ens att man gjorde sånt?), sen rensa rabatter och sen klippa gräs i 3 timmar, en gå gräsklippare dessutom. Jag har jätteont överallt. Det är nästan inte värt pengarna, jag fick gå runt och tänka "pengar, resa, shopping" hela tiden för att fortsätta. Usch, på torsdag ska jag vara hos grisarna och även fast jag är livrädd för suggorna så längtar jag typ. Så, nu har jag klagat klart och ska laga mat sen gå och lägga mig tror jag faktiskt, är så trött! Att gå upp klockan 5 och sen jobba 8 timmar är ingenting för mig! PÖSS


älsklingar


Kommentarer
Postat av: Mamma

Redig flicka,, tiden går fort då,, så vet du nästa år,, hoppas då lättare.. Pöss

2010-06-15 @ 19:21:51
Postat av: Linn-Lay

åhh vilka läskiga svansar de hade

2010-06-15 @ 20:52:48
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: trisch

AH puttisnutt va jag saknar dom! <3

2010-06-15 @ 22:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0