VART HITTAR JAG SVARTA NORMALA SHORTS?

Min dag: jobbat idag i vad kan det ha varit, 30-35 grader? usch och fy
rex var med mig, han bada och var glad. men hans leksak flyter inte på vattnet, stort problem.
nästa stopp var hos mormor, jag blev full proppad med mat (rex likaså!)
nu är jag hemma hos min bror igen, jag sitter i underkläder och svettas fortfarande ihjäl, undra då hur det känns för rex..?

Mina funderingar: med tanke på att det har varit fint väder varje dag då jag har jobbat (förutom en dag då det regnade), kommer då sommaren vara över när jag slutar? förresten, jag slutar om 2 dagar!! iaf, jag är jätterädd för det, och det skulle vara så himla typiskt.

innan ni drar, svara på frågan i rubriken! over and out.


Kommentarer
Postat av: trisch

Kan inte svara på frågan...jag letar också, hittade ett par på H&M ngn gång för 99 kr...men det var inte i jeans, jag vill helst ha jeand :P



Hur mås det? :)

2010-07-12 @ 22:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0