MOTHER - CLOTHES - ITALIA

Denna dagen kunde inte börja bättre, Patricia väcker mig och berättar något som inte kunde varit grymmare. Sedan får jag även veta att jag och min mamma ska ha en mor & dotter - dag, helt grymt iochmed att jag knappt varit med min mamma den senaste månaden. Så vi var först vid skatteverket och fixa papper till mig, sen tog vi en titt på rean och självklart blev det lite shopping, jag fick en jeansklänning och en kavaj - är helt såld! (visar imorgon). Sedan satte vi oss på en italiens restaurang, verkligen skitgod mat! Och till sist gick vi till hemmakväll och hyrde film som vi nu har tittat på med lite gott. Nöjd tjej? Oja. Tack mammsen.
Får självklart inte glömma att vi har duschat Rex, så nu är han en söt liten lurvboll. Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0