JAG ÄR SÅ OTROLIGT SUGEN PÅ GLASS

Hej flickor och kanske pojkar? Förresten väldigt spännanade det där med att veta vilka som läser ens blogg, ni kan väl kommentera och säga vilka ni är? :)
Anyways, soft dag på jobbet idag. Imorgon blir det värre, stekhett kommer det vara men vet ni vad? SISTA ARBETSDAGEN! Åh gud, kan ni fatta? Jag klarade mig genom 4 veckor! kommer ni ihåg efter första dagen, jag klagade så jävla mycket och mådde piss, trodde verkligen inte jag skulle stå ut. But here I am today, och snart rullar cashen in på kontot. CATCHING!


Kommentarer
Postat av: mamma

Redig tös...:-)

2010-07-13 @ 22:00:07
Postat av: trish

förstår dig...har samma problem, men finn inte mycket som är good enough for me!!

2010-07-13 @ 23:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0