CAUSE YOU SAID FOREVER

Hej bloggen. Lite seg uppdatering i helgen men har inte haft tillgång till dator! Hela helgen har spenderats med min älskling Patricia. I fredags var vi på någon hemmafest,kom hem vid halv 6 så igår var vi rätt sega. Men det stoppade inte oss, utan vi stack in till stan och mötte upp 3 utav Patricias skåne kompisar, vi satte hos på en krog och drack lite! Runt 3 så åkte vi åt skilda håll. Och idag så är det söndag, alltså behöver man inte göra någonting, och det har jag inte heller gjort.

Skulle egentligen lägga in lite bilder men min mobil är dum i huvudet som jag har sagt förut, och min mamma har inte någon USB sladd till sin, så det funkar inte på något sätt. Jag kanske kan hitta någon gammal sony som jag föra över bilderna. Det märker vi, puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0