VILLE INTE VA DEN SOM BLEV KVAR

Vilken är din bästa egenskap?
- det är en riktigt bra fråga, tror det är att jag gärna lyssnar på andra.

Vad skulle du ta med dig till en robinson ö (bara en pryl)?
- min ipod       
                                            

Vad skulle du göra om du vann två miljoner?
- köpa ett stort hus och flytta dit med min mamma + syster

Föredrar du hångel eller sex?
- hångel

Vilket var/är ditt favoritämne i skolan?
- nu har jag inget direkt. men det var musik & SO

Vilket ämne hade du bäst betyg i?
- musik, MVG :)

Varför började du blogga?
- för det verka som en kul grej, och det var det :)

Din högsta dröm?
- att åka till Hollywood, köpa tillbaka mitt gamla hus, bli rik! haha.
                                                                                                    

Vad vill du uppnå med bloggen?
- inget speciellt egentligen, men att få rätt många läsare hade vart kul.

Dina favorit bloggar?
- Kenzas, Rikauteliggare, Stylebykling osv.

Vad brukar du shoppa för i månaden?
det är helt olika, ibland bara för 100 och ibland uppemot 600-700

Vart bor du?
- på vardagarna bor jag på strömma, ett internat. på helgerna skiftar det mellan landvetter & vänersborg

Hur mycket pengar spenderar du på kläder och smink i månaden?
- som jag sa, helt olika.
                                                           

Vilket ämne tycker du mest om? och hur många mvg/vg har du?
- musik & SO. 1 MVG, 12 VG, 4 G - om jag minns rätt.

Berätta lite smått om ditt år..
- det har vart ett kul år. man får lära sig nya saker varje dag och aa, jag vet inte vad jag ska skriva.

Favorit personen i månaden?
- jag vet inte riktigt hur jag ska tolka den här frågan..

Favorit händelsen?
- då kan jag ju omöljligt välja en?

Bästa köpet osv?
- min skinnjacka
                                           

Vem är din snyggaste kompis? ( tjej & kille )
- Tjej: Patricia
Kille: PQ tror jag.

Vem litar du på till 100 %?
Helena, Rebecka & Emma

Vem är din roligaste kompis?
- Rebecka tror jag. & Emma, hennes jävla kommentarer, haha.

Hur många har du haft sex med?
- 3

Vad gör du för att vara så snygg?
- jadu sandra olin, hur gör du för att vara så snygg?

Längesedan sandra olin var med i bloggen , vad har hänt?
- vi hade en lite fight helt enkelt, men nu är vi vänner iaf.

Hur lång är en tumstock ?
-
1 meter tror jag?
                                 
Hur länge har du bloggat?
-
jag har bloggat i ca 2 år, men seriöst i typ ett halvår.

Favorit djur?
- hund såklart

Favorit kändis?
- Nick Zitouni
                                

Vilka bloggar läser du varje dag?
-
Kenzas, Rikauteliggare, Dessies, Kissies, Baby S och mina vänners typ.

Hur ser din drömframtid ut, beskriv med 4 ord?
Hus, barn, man & lycklig.

Älskar du mig? (laura)
- haha, tönt. ja, jag älskar dig! :)

Kommentarer
Postat av: rebecka

vartfan tog mina frågor vägen? :(

2010-01-17 @ 12:55:46
URL: http://rebeckafrederiksen.blogg.se/
Postat av: Ahline

tack för svaren! :) hur är det med dig? kramar :)

2010-01-17 @ 13:51:45
URL: http://ahlinewilking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0