YOU WERE A THOUSAND FACES - TELL ME WHICH IS YOU?

H-E-L-L-O!
igår var jag inne i stan med frederiksen och ellinor för att försöka lämna tillbaka västen jag köpte förra veckan, vilket inte gick så jävla bra för att en viss kärringjävel vid namn anette hade skrivit fel på mitt kvitto. så jag ska dit imorgon igen och försöka pånytt. jag blir så förbannad, menmen.
köpte iaf hårinpackning för bara 37,50 på rean!


sen åkte jag tillbaka till landvetter och träffade nilsen, jag tog en sallad på pizzerian och hon kolla på, hehe.
därefter hämtade min bror upp mig så hyrde vi film och drack lite öl.
måste också rekommendera en film vi såg "step brothers", fyfan vad rolig film asså. har inte skrattat så mkt till en film någonsin!
sen sov jag där, och idag har jag vart kvar hos han hela dagen. vi kollade tillochmed om step brothers för att den var så jävla rolig! 
men nu är detta inlägget för långt. så hejdå på er, hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0