SOMMAR LISTA

SAMMANFATTNING SOMMAREN 2010

-Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förut?
jobbade (ett riktigt jobb), vart på krogen, varit i malmö var det enda jag kom på.

- Dog någon som stod dig nära?
fantomen, :( haha

- Vilka länder besökte du?
har inte satt min fot utanför sverige

- Är det något du saknar sommaren 2010 som du vill ha sommaren 2011?
mer lov, och ett jäkligt bra väder

- Vilket datum från sommaren 2010 kommer du alltid att minnas?
13 juni

- Har du varit sjuk eller skadat dig?
lite feber sjuk, inget allvarligt

- Bästa köpet?
ingen aning

- Vad spenderade du mest pengar på?
kläder & mat

- Gjorde någonting dig riktigt glad?
friends

- Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
både och

- Vad önskar du att du gjort mer?
varit ledig

- Vad önskar du att du gjort mindre?
jobbat

- Hur tillbringade du midsommarafton?
hemma hos ida med ett gäng goa girlz

- Favoritprogram på tv?
danska paradise hotel, gick visserligen på datorn

- Bästa boken du läste i sommar?
eclipse

- Något du önskade och fick?
tror ikke det

- Något du önskade dig men inte fick?
ja

- Vad gjorde du på första dagen på sommarlovet?
absolut ingenting tror jag, asgött

- Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
vädret och ledighet

- Hur skulle du beskriva din stil sommaren 2010?
bättre än andra år

- Vad fick dig att må bra?
vänner, dom fick mig att må dåligt med

- Vem saknade du?
helena

- De bästa nya människorna du träffade?
tror inte jag har träffat någon ny

- Sommarens sötaste?
vet inte, skulle kunna vara henrik :)

- Sommarens besvikelse?
vet inte om det var i somras det inträffade, men om det var det, så får det bli pappsen

- Sommarens bästa?
alla konserter typ

- Sommarens snällaste?
tror mamma får ta denna platsen!


Kommentarer
Postat av: mamma

Nice :-)

2010-08-24 @ 18:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0