CAN'T BUY ME LOVE

hallå i stugorna! har precis varit ute med rex, körde nog slut på han totalt. han ligger och flåsar på golvet som en jävla idiot. men han är så lycklig när han får springa :)

men iaf, snart ska jag väl börja packa och fixa iordning mig själv lite. har inte riktigt kommit över morgon-utseendet än, känns fortfarande som om klockan är 11.
så snart åker jag iväg till skolan, ska faktiskt åka med trischa och 2 till coolingar, nämligen - fantomen & spaceman!
satsar absolut på att skrämma ihjäl hela tåget + nils ericsson terminalen med våra råttor. kan bli awesome - PUSS!



Kommentarer
Postat av: sanna

tja :) tack för din kommentar på min blogg, jag mår bara toppen, hur mår du själv?

2010-04-25 @ 23:19:40
URL: http://www.sannaengstrom.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0