sitting here alone with my memories

godmorgon gott folk. just nu sitter jag och klurar på en uppsats om djurskyddslagen. väldigt tråkigt är det, men snart ska jag gå och äta lunch. hoppas det är något gott, är hungrig! :)
som sagt så kommer jag till landvetter senare, det enda som är bestämt är att jag ska på underground-möte. ska nämligen jobba där nästa helg. kalla mig fjortis om ni vill, men jag får iaf spendera tid med mina vänner. + att jag får skratta åt 95;fjortisar, det blir ju inte bättre än så eller? :)
senare ikväll när man åker tillbaka så är det tydligen något disco här på skolan, verkar ju inte direkt kul. men jag antar väl att man får gå och kolla vad det är för något. kanske får gratis snacks, isf är det ju värt :D
aja, ha en bra onsdag. ses kanske i la :)
HOOUJ! / ML


Kommentarer
Postat av: Snooc

få dem att spela hardstyle!

2009-09-03 @ 00:02:52
Postat av: ML

eller så kommer du & tvingar dom :)

2009-09-04 @ 11:09:11
Postat av: Snooc

Eller så gör jag inte det :)

2009-09-04 @ 15:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0