look you straight in the face and fake my smile

NY HÅRFÄRG!
jag klarar inte av mitt blonda hår längre, avskyr det i stort sett. jag funderar på att färga mitt hår ljusbrunt innan jag åker till cypern och låta det solblekas lite där, tror ni det kan bli snyggt då?
eller ska jag färga det efter och göra blonda slingor sen?
hjälp mig gärna och ge mig tips. kom gärna med andra förslag också på hur mitt hår skulle kunna se ut. :)
mitt mål som kanske alla vet är att få det till att se ut som lauren conrads. hennes hår är så fint, och gud vad vacker hon är! / ML

hur gör jag så det ser ut såhär? :(

Kommentarer
Postat av: Rebecka

äckligt vacker tjej, kör på ljusbrunt :)

2009-09-04 @ 23:25:45
URL: http://rebeckafrederiksen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0