jag ville inte vara den som blev kvar

vilket jävla skitväder det blev när jag skulle åka till överby då, var helt genomblöt när kom hem. och nu ska jag snart ut med hunden och bli blöt återigen. sånt man får ta när man har världens finaste hund :)
precis innan jag åkte kom mamma hem med nya skor till mig. det behövdes verkligen, sulorna har gått sönder på alla mina tygskor. så dom här ska jag så länge tills jag ska köpa mig ett par rejäla höstskor.
sen på överby köpte jag hårfärg & ett hårband. (hårfärgen heter mellanblond), men ni får se ikväll hur resultatet blir! hörs / ML

3-stads
(eller nåt, vet inte riktigt) 199:-

hårbandet är från Kappahl 39.90:-

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jasså, du känner så. =)

Vad gör du för något? <3

2009-09-05 @ 19:08:58
URL: http://rebeckafrederiksen.blogg.se/
Postat av: ML

jag känner att jag änna skriver lite text :) du? <3

2009-09-05 @ 19:45:45
Postat av: vesna

nicestuff =) har du bloglovin? följa varann?

2009-09-05 @ 20:05:57
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0