det var ju ganska kul att kasta sten mot en snut

heej. idag har jag vart med rebecka när hon klippte sig, söt blev hon. dock var det inte så stor förändring enligt mig, men hoppas det börjar växa nu iaf. sen var vi hemma en stund till, och sen körde vi ner mot centrum. och jag hoppade på bussen mot stan för att åka till vänersborg. nu sitter jag här, har ätit middag och myst med min älskling. ikväll blir det väl att kolla på film, är sjukt sugen på att spela tvspel, men glömde playstationet hos frederiksen :(
kanske kan spela dataspel ist, haha. tipsa om nåt kul spel då!
yeye, nighy night. / ML

todays outfit + svart halsduk                                                    min finaste kille

Kommentarer
Postat av: Snooc

3D sex-villa

2009-09-19 @ 02:12:45
Postat av: x

dumb and dumber :)

2009-09-19 @ 02:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0