you're under my skin

godmorgon bloggen. jag hade ju ont i halsen hela dagen igår men idag när jag vaknade var det mycket värre. en jävla huvudvärk och en förkyld näsa. knarkar halstabletter och panodil!
så idag blev det ingen skola för mig, sitter på mitt rum just nu medans resten av min klass har prov, feels good! :)
nu börjar jag bli ruskigt hungrig, så klockan kan väl slå elva någon gång. känner på mig att detta kommer bil en långsam dag..
men tills nästa gång, ha det bra! / ML

saknar cypern mer och mer för varje dag, då fanns det bara jag och min baby <3


Kommentarer
Postat av: Rebecka

du & jag baby, du & jag <3 tänk när vi var där, fan vad fort det gick :(

2009-10-21 @ 15:46:25
URL: http://rebeckafrederiksen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0