asking god if he could play it again


hola. andra dagen nu som jag inte går till skolan, min sjukdom verkar bara bli värre och värre. hoppas verkligen inte jag ska behöva sitta hemma ikväll, inte rockigt.
när rebecka har slutat så ska vi iaf fortsätta packa ner vårat rum och möblera om det så som det stod från början. och sen är vi redo att bege oss hemmåt och njuta av ett underbart lov! som man har längtat.
men nu ska jag nog ner och duscha, sen äta lite lunch.
jusste, about samkvämet så var det inte så farligt. bara att folk sprang nakna och en skitpinsam video på mig & emma spelades upp för hela skolan. men det har väl ingen betydelse, aiight? / ML

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0