LOVE IS IN THE AIR

goddag allihopa. idag sov jag för första gången helt själv på strömma, känner mig väldigt stolt. jag & rebecka har liksom alltid vart "sjuka" tillsammans eller tagit ledigt tillsammans. men igår åkte hon hem och jag stannade kvar för jag har tat tag i mig själv och ska få högre närvaro.

förresten, utvecklingssamtalet igår gick inte så himla bra faktiskt. jag hade 26% frånvaro (inte okej! tur att jag inte får studiebidrag) men jag hade faktiskt inga IG varningar eller liknande.
yeye, nu ska jag återgå till mina studier.
talk to you latero! / ML


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jag vet, jag frågade också stefan. Jag har feber nu igen, men oavsett så kommer jag på fredagen. Kanske inte på Torsdag kväll men i alla fall på fredagen så kan vi åka hem tillsammans. Jasså, vad var det som var så kul då? :)<3

2009-11-11 @ 13:57:10
URL: http://rebeckafrederiksen.blogg.se/
Postat av: sotma

Hmmm så stort frånvaro hmmm inte kul o få veta så här,, men redig tjej som e kvar... Åtminstone sköta dig till jullov men också hädanefter,, samt bra du skött dina betyg trots.. puss

2009-11-11 @ 18:57:19
Postat av: laura

ajabaja!!!!!!!!!!!!!!!

2009-11-11 @ 20:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0