CAN YOU MEET ME HALFWAY?

min mamma gav mig en riktig tankeställare förut och nu vet jag inte vad jag ska ta vägen. allt handlar om gymnasiet, hon säger att det jag har valt inte är jag? delvis har hon rätt, visst tycker jag detta är ganska kul men är det min framtid?
när jag gick i 9:an sökte jag som andrahandsval till turism för att det verkade kul, det var något jag kunde tänka mig. men jag hörde att det var mycket pluggande och det skrämde mig, för jag klarar inte av det.

detta kanske inte heller är det jag vill, det kanske är helt fel, men jag klarar inte av att gå runt i 3 år och undra. så nu har jag iaf bestämt mig för att gå på öppet hus på aniaragymnasiet den 5 december och jag har skickat ett mejl till rektorn på aniara. hoppas det hjälper min tankeställare. / ML

Kommentarer
Postat av: Anonym

:O! & du nämner det inte ens när vi pratar?

2009-11-12 @ 23:18:33
Postat av: rebecka andersson

lämna strömma? :O :(

2009-11-13 @ 16:11:37
URL: http://rebeckandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0