what we have is worth first place and gold

beyoncé: i am.. i am.. i am.. i am yours
11/5 - måste ju berätta lite om beyoncé! jag och sandra åkte in till stan vid 4, åt först donken och sen ställde vi oss i kön.
vi fick skitbra platser framme vid stängslet (ståplats) med massa tykna blattar och sånt, men det är ju aldrig helt fel. haha. hon började vid 9, så vi fick ju stå där ett tag. men det var ju så sjukt värt det.
fyfan vad bra hon äääääär! finns inga ord, underbart. min andra beyoncé konsert, och det ska bli sååå många fler.
jag tog tyvärr inga bilder, men jag måste lägga in en länk på min favoritlåt med henne, blev helt galen när jag hörde den. det var inte lätt att hålla tårarna tillbaka.
efter konserten köpte nilsen t-shirt, jag köpte dock ingen. för jag hade ju redan en sen 2007.
sen åkte vi hem tills nils och kolla tv. underbar dag, jag älskar sandra nilsen <3

15/5 - idag är det fredag och det betyder vänersborg som vanligt. så jag är här nu. vi har elevens val i skolan, jag har studiestuga vilket är hur soft som helst. och sjukt bra att jag hinner klar med bilden, så jag förhoppningsvis får MVG, kan ju alltid hoppas :)
/ ML

lyssna och njut

Kommentarer
Postat av: Snooc

Sick!

2009-05-15 @ 21:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0