we were sitting on top of the world

gud vilken pain in the as - dag. det hela började med att jag skulle åka till mami i vänersborg. jag kolla tidtabellen och tänkte att det tåget blir nog bra, för det åker ju hela vägen till vbg. men jag hade tänkt helt fel och åkte alldeles för långt, hamna upp någonstans i ed (VART FAN LIGGER ED?!) jävlar vad sur jag var! aa, iaf. det var ju världens dödaste ställe, inte en kotte. så jag kunde ju inte fråga någon om nåt. så ser jag en busshållplats på andra sidan vägen och tänkte att det kanske gick en buss tillbaka. men nej, alla bussar hade redan gått för dagen. sen efter typ 30 min hittar jag en tågtabell, den hade dom verkligen gömt! men iaf, som tur var gick det ett tåg till trollhättan (efter 1 timma iofs, men bättre än inget)
så hoppa jag på den. sen kommer jag till trollhättan och får vänta i 30 min på nästa buss till vbg.
men nu är jag äntligen hemma. tur att rebecka undehöll mig i telefon, annars hade jag hoppat framför nästa tåg eller nåt. :)
ha en bra kväll! / ML


Kommentarer
Postat av: rebeckafrederiksen.blogg.se

pajjaaas! <3

2009-05-12 @ 23:44:48
URL: http://rebeckafrederiksen.blogg.se/
Postat av: rebeckafrederiksen.blogg.se

pajjaaas! <3

2009-05-12 @ 23:44:55
URL: http://rebeckafrederiksen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0