touch and go

idag var det sista dagen på elevens val veckan, och jag hann precis klart med mitt bildprojekt.
jag hade omprov i spanska också, så det gjorde jag med idag. jag hade sagt till min lärare att hon kunde sätta IG på mig istället för jag skiter i vilket, men hon tvingade mig göra om det provet iaf, fast jag fick använda mig av spanska böckerna så det gick nog rätt bra. ifall det inte gjorde det så är det ju något fel på mig, haha.
efter skolan åkte jag in till stan, åkte vidare mot kortedala och hem till mormor. skulle hämta nyckeln till hennes lägenhet, för hon åker till finland på lördag och då ska jag typ vattna hennes blommor och stuff. ska nog bo i hennes lägenhet i dom 3 veckorna hon är borta, haha.
sen kom matias och linda också, satt och tjöta med dom ett tag. sen åkte jag vidare till vänersborg.
nu sitter jag här och ska nog sätta på en go film.
imorgon åker jag kanske till överby och tittar lite kläder, måste hitta en avslutningsklänning.
det märker ni imorgon hur det gick :)
ha en bra kväll. / ML

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0