the perfect shoes

ni som har läst det förra inlägget fattar hur tragiskt det var för mig när jag mina skor inte fanns.
men så bara tralla jag in i butiken idag igen för att kolla för säkerhetsskull, och så fanns dom!
mina underbara skor fanns, :DDD
tro pelle att jag blev glad! sen fick jag ett spets linne av rebeckas föräldrar, en lite försenad födelsedagspresent. tack så mycket! :)<3
nu ska jag bara lära mig att gå i dessa skor, eftersom dom faktiskt är skyhöga. och det värker i fötterna när jag bara gått i dom i 5 minuter. menmen, det är ju en vane-sak. så jag antar att jag får träna eller nåt, haha.
nu ska jag gå och duscha, och sen lägga mig och snacka med frederiksen.
men ni får en bild på mina underbara skor först, puss! / ML


Kommentarer
Postat av: Anonym

typ sånna jag har

2009-05-07 @ 23:12:17
Postat av: Anonym

typ sånna jag har!

2009-05-07 @ 23:12:54
Postat av: rebeckafrederiksen.blogg.se

dom är ssssss-sååå fina, du kommer bli så fin <3

2009-05-12 @ 23:46:37
URL: http://re
Postat av: ML

dom är väldigt fina. men du kommer ändå bli ssss-sååå mycket finare! <3

2009-05-16 @ 19:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0