the last one standing

tjululu.
idag har jag vart i stan med helena. fick köpt ett par gladiator sandaler från johanssons, och en vit spets bh från lindex. fast det är ingen bh direkt, mer en spets topp med inlägg, haha. sjukt bekväm iaf, kommer nog bli använd mycket i sommar. egentligen var det meningen att jag skulle köpa mina balskor idag, men dom fanns såklart inte. tror jag får glömma dom för gott nu, för kassörskan sa att dom nog inte skulle få in dom igen. svär på att mitt hjärta gick sönder på 5 ställen när hon sa det, fyfan. underbara skooor <3
menmen. got to go / ML

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja synd dina balskor inte fanns,, spara lite av dina pengar ändå ifall du ramlar på ngr andra skor.. pöss o kram

2009-05-05 @ 14:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0