nothing will break me down

tänkte berätta lite om min helg.

i lördags var jag ju på liseberg, åt gott och hade det lite trevligt. sen kom jag till landvetter vid halv 12, mötte upp lite människor och hade en grym kväll. inte skrattat så mycket på länge.

vad mer ska man säga? ni får en bild på mig från restaurangen på liseberg, ser helt vettskrämd ut, men vafan.




idag skulle egentligen våran klass åkt till mölnlycke och dansat, men jag och nils tyckte det var ovärt. så vi spenderade dagen åt att sitta vid sjön på en filt i det underbara vädret och plugga istället. mysigt hade vi, och vi skratta mycket. och tro det eller ej så pluggade vi faktiskt en hel del också! har 3 prov denna veckan, inte så pepp på det. men det är det sista, så får väl ge järnet. vilket jag vet själv att jag inte kommer göra, så jag kan sluta ljuga för mig själv med desamma, suck.
nils är söt iaf! / ML


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0