gimme gimme more

mycket trevlig kväll igår. jag kom fram till landvetter, så gick jag hem till helena. där satt nils, helena & maria och drack, till spelet "sanning och konsekvens" så tog jag tag i några öl och hoppa in i spelet. kul var det. sen kom söta lisa efter ett tag med.
vid 21.52 fick vi reda på att vi skulle ta bussen till sandra rexborg som gick 22.00. så vi stressa sönder med att diska och sånt, så sprang vi till bussen. och vi hann allt, kul hade jag. tack till tjejerna, ni är allt bra!

nu ska jag snart åka till liseberg, med rebecka och massa andra.
men nu sitter rebecka och sjunger på övervåningen, och hon sjunger ääckligt bra! fyfan, nu ska jag gå upp och slå henne.
ha en bra dag, puss! / ML


Kommentarer
Postat av: Rebecka rederiksen

slåå mig då! :(

2009-05-24 @ 21:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0