heartache on the dancefloor

hola.
skolan idag. seg dag, men om det är ngn som är kung på kemi, så är det ju minnolito iaf, haha.
men jag fick träffa nils, första gången på 6 dagar! saknat ungen som en jude, fyfan.
och jag blev så glad så jag & richard slet sönder hennes strumpbyxor, snälla är vi.
fyfan, inte skrattat så mycket som jag gjort idag på länge, bevis på hur mkt jag behöver nils i skolan asså!
efter skolan åkte jag hem, och har skaffat lite fräsch musik. så det lyssnar jag på nu.
rekommenderar janet leon's nya skiva, riktigt bra faktiskt.
aja, här kommer en söt bild på hur nils såg ut efter jag & richard var klara.
fast vi var ju iofs inte klara här, hon hade inte strumpbyxor kvar till slut :) / ML




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0