friendship never ends

fyfan vilken härlig dag igår!
skolan som vanligt, inte mycket att säga där förutom att det är sjukt nice när fjortisar tykar upp sig, riktigt kul, haha :D
men efter skolan så åkte jag och sofia in till stan med charles & victor för att hämta öl, victor börjar röka inne på mcdonald's, helt solklart.
vi fick våra öl och så var dags att basta med sofia, nils, olin, maria & helena. fyfan vad mysigt vi hade det, vi dansade, lyssnade på fjårtiizz musik & drack öl inne i bastun. något vi måste göra om alltså!
sen duschade vi och sånt och åkte på fest hos aron.
mycket trevligt det med, sen åkte vi tillbaka till landvetter, stod och snacka med några människor.
sen hem till nils och slagga. grym dag!

idag vaknade jag hos nils med olin & maria. en bra morgon med mycket skratt.
nu ska jag göra mig iordning och sedan åka och kolla på fotbollsnatta, hoppas på en lika lyckad kväll :)
/ ML

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0