smooth criminal

Michael Jackson - Billie Jean
fyfan vad vädret är underbart, och bara sommaren!
dagen började i kyrkan, sjukt långtråkigt. men imorgon är konfirmationen, sen är det slut. ganska skönt.
när vi var klara gick jag, helena, maria & nils tills sjön och sola lite.
jag bestämde mig helt spontant att åka in till stan, köpte present till frederiksen, bror & maria. och även ett par shorts till mig, kanske slänger in en bild på dom ngn dag.
efter stan köpte jag pizza (första gången på cirkus 4 månader!) och gick hem till nils. sjukt gott var det :D
sen kom helena och maria, vi kollade på sverige-england. haha, kul hade jag då.
sen gick jag och träffa simon :)<3
nu sitter jag och lyssnar på michael jackson, det känns sjukt att han har dött. inte så att man direkt har lyssnat sönder på han någon gång. men man har ändå alltid tyckt om hans låtar, och nu är han bara död..
aja. mycket fläkig dag, och nu är jag sjukt trött. så ska sova! godnatt. / ML

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0