let the motherfucker burn

ruskigt dålig uppdatering, men jag kan berätta lite om min helg såhär i efterhand.
i fredags var jag hos simon. jag, helena & några andra sov även där.
på lördagen var det meningen att jag skulle gå ut på kvällen, men somnade och missade bussen. vaknade ungefär 15 min efter bussen hade gått och gick och la mig igen, sen ungefär vid midnatt vakna jag igen och då var jag sjuk helt plötsligt. på söndagen vaknade jag vid sådär 11, då hade jag sovit 16 timmar i sträck. kanske dax att gå upp då?
nils smsade och sa att jag skulle åka till kallberg,  han fyllde år och hade lite folk där (grattis MM). åt lite mat och schtekte i solen, sen åkte jag hem igen och solade ännu mer och bada i poolen.
det var väl hela min helg i detalj.
skolan idag var helt okej, kom iofs 3 timmar försent, haha. och vi hade våran sista fysiklektion på landvetterskolan :(
fyfan, kommer sakna det så mkt.
aja, bilder från helgen. / ML

   
       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0