vad vore jag utan dina andetag?

tjaa.
rebeckas fest var helt okej. kände inte överdrivet många, men hade ändå kul stundvis. hoppas hon hade det kul iaf, och det såg hon ut att ha. så det är kanon!

vad har hänt under dom senaste dagarna?
igår var jag hos simon. sen träffa jag pq, nils och helena. pq har äntligen kommit hem nu, så det var kul att träffa han igen. vi vinkade typ av 92:orna som ska till skara, haha. efter ett tag gick vi hem till nils, då kom simon, sebbe, ödman, jesper & jocke. jag vet inte riktigt vad vi gjorde, typ spela mario? nåt sånt. jag och nils hade jävligt kul iaf, haha.
sen åkte vi hem till sebbe, och sen vid halv 1 kanske så drog jag och nils till landvettersjön och badade nakna med telia ponchos! riktigt mysigt hade vi det. sen sov jag hos henne.

idag ska jag på middag hos nils med henne, helena & natha. sen drar vi på en fest, är inte helt säker på vilken det blir. men det blir nog bra när det är klart! btw, idag kommer maria hem. yeeah! :)
/ ML

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0