skin skin som den sol du är <3

Hej alla !
Sandy is here !
jag tänkte bara säga att ni borde läsa min blogg , Oliiin.blogg.se , verkligen värt det . får jag inte 187 läsare igen så slutar jag . och ja , det är ett hot :) hahaha.
men det är värt det ! har ju fått en fin gärtbloggning av denna tösen också .

det var faktiskt därför jag började skriva .
som ni vet så är Minna i Danmark hos sin padre just nu , vilket är jääääävligt surt.
för vet ni vad?
hon har varit borta alldeles för länge nu !
och det är inte ens kul längre ..
för hur skulle ni känna er om ni hade en enda person ni litade på i eran vänskapkrets åkte iväg?
eller den enda personen som ställer upp , lyssnar, och hjälper?
det är svårt svårt svårt.
men jag får hoppas dessa dagarna går fort så att det blir söndag så fort som möjligt.

så minna jag säger såhär , jag väntar på dig tills du kommer hem .
för du är den enda som ställer upp här , den enda som känner mig till 100% , den enda som ja .. är minna helt enkelt.
du är verkligen min pärla , en dyr jävla pärla .
dyrare än guld , silver , allt i hela vida världen .
jag skulle ge allt för digt , allt jag någonsin äger och kommer äga .
för det är dig jag vill ha vid min sida.
du är som min andra hälft , och jag vill verkligen inte leva utan dig . tänk dig själv att gå runt med bara ett öga? eller ett en lunga ( vilket jag snart kommer göra om jag fortsätter med dåliga saker ) eller tänkt dig ett halvt hjärta ? för det är så jag känner mig när du inte är vid min sida .
jag älskar dig verkligen otoligt , jag vet att du och jag hör ihop , jag bara vet det .
för vi är såjävla bra ! vi klarar allt tillsammans varesig folk vill eller inte .
och vet du en grej som är riktigt unik med dig tillskillnad från andra vänner ?
du dissar inte för killar !
killkompisar , pojkvänner , you name it ! det har inte någon större betyderlse att dom är killar för dig , vilket är så jävla bra !
för det är sååååå grymt unikt va !:)

inget slår oss , babylove.
jag älskar dig mer än du kan förstår , min kärlek .
lovelovelove.



 


Kommentarer
Postat av: Snooc

men.. minna är ju sämst?..

2009-07-30 @ 02:37:45
Postat av: ML

JA, ELLER HUR?! fattar inte vad bruden snackar om.

2009-07-30 @ 13:10:11
Postat av: Sandra

så skrev han på min med . jag blir arg på honom ju :(

minna är bäst <3

2009-07-30 @ 19:36:09
URL: http://oliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0