take me away to better days

har inte sovit någonting inatt, har i princip hela natten legat och skrattat med helena.
vi var hemma hos nilsen, men nilsen var inte hemma, haha.
hon & maria var på ngn fest i kullavik och kom hem vid 7 på morgonen.
men pq & järvu var med oss iaf :)
kom iaf hem 2 idag, då gick jag och la mig direkt. vaknade klockan 6, åt lite mat och gjorde mig iordning. för vid 8 skulle jag åka in till stan med frederiksen, vi skulle ju på bio, harry potter & halvblodsprinsen. riktigt bra film, rekommenderar den helt klart. lite knepigt slut dock, jävligt tråkigt att vänta 1 år på nästa film nu bara.
menmen, nu ska jag lägga mig och kolla sex and the city.



så, nu har jag uppdaterat vissa dagar, mer än så orkar jag inte :)
ska försöka bli mycket bättre på att uppd. pussss! / ML


Kommentarer
Postat av: Sandra

hoppas jag verkligen du ska bli :)

du är bäst hjärtat , med eller utan uppd. :) hihi.

älskar dig mitt määhä ! <3

2009-07-16 @ 02:31:33
URL: http://oliiin.blogg.se/
Postat av: ML

haha. söt är du!

jag gör bara detta för din skulle ska du veta!

älskar dig <3

2009-07-16 @ 02:33:50
Postat av: Snooc

duuuuuktig minna!

2009-07-16 @ 03:00:40
Postat av: mamma

saknar dig puss puss puss <3

2009-07-16 @ 11:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0