once it was right

jävla skit h&m sida. här satt jag och mor igår och tänkte beställa ett par solglasögon och en ring till mig, för bara 70 spänn, billigt och bra! men så måste man tydligen beställa för över 190 kr för att kunna köpa ngt, vad är det för jävla skit?
så det blev ingenting för mig :(
men nu ska jag in till överby idag, ska se ifall jag kan hitta den nedrans ringen!
om inte, så ska jag beställa massa skit jag inte ens vill ha egentligen bara för att komma upp i 190 kr, ringen kostar liksom bara 20 kr. jävla grej. var den fin? ML


Kommentarer
Postat av: Anonym

påminner mig om "Sagan om ringen"

2009-07-21 @ 16:17:27
Postat av: ML

fan vad fläkigt

2009-07-21 @ 19:48:49
Postat av: Rebecka

den var fin :)

2009-07-22 @ 00:03:18
URL: http://rebeckafrederiksen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0