i'm falling to pieces

hej gott folk.
idag var vi hemma hos min farmor, min ælskade farmor. åt middag, och det var lika gott som vanligt med hennes mat. så gick jag, elina & laura och solade lite. sen kom vi tillbaka och åt sjukt mycket glass, iaf jag, haha. man går alltid upp typ 5 kilo nær man ær i danmark, men det ær det vært! minna ælskar dansk mat :)
och førut var jag & elina ute på en liten promenad, bara så ni vet.
nu har jag precis sett klart på paradise hotel, vadå att julie skulle åka ut? jævla skitgrej! men bbynick ær kvar, haha. 
och om ni bara visste hur mkt jag saknar alla i landvetter, vill komma hem nu! men det ær inte så jættelångt kvar. om man ræknar med att klockan ær efter 12 nu så ær det bara 2 dagar kvar. awseome!
jag langar den fetaste bilden på mig, helt oførberedd. det ær då dom blir som bæst har jag hørt :)
bilden ær btw från nær vi var i slottskogen med klassen, ååh vad jag saknar 9C!
/ ML


Kommentarer
Postat av: Anonym

rubriken, break even.

2009-08-01 @ 16:23:28
Postat av: ML

ja helena :)

2009-08-01 @ 19:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0