i'll follow you into the dark

tänkte bara skriva ett snabbt inlägg eftersom olin är en pajas, haha :)
idag blev jag väckt vid cirkus 8 av ngn konstig anledning. och eftersom min mamma redan är uppe och traskar då, så gick jag och la mig i hennes goa säng ist. mycket fläkigare än min lilla pyttegrej.
så där slocknade jag och vaknade runt 1. har inte gjort mycket sen dess, ätit frukost och lite så.
nu funderar jag på att gå och tappa upp ett bad, det hade vart gott. och det ska jag helt klart göra!

om det är ngn som undrar varför jag inte svarar på sms så är det för att min comviq kompis har gått ut, men ska nog fylla på det senare idag. ha en fortsatt bra dag, pyss & kram. / ML

Kommentarer
Postat av: Sandra

mihihihihi, jag är så bra.

2009-07-20 @ 14:37:46
URL: http://oliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0