i say sexy things to myself while i'm dancing

hahaha.
orka er alla som reagerar så jävla starkt åt fjortisfilmen. seriöst, hur farligt är det?
och till er alla som tror att jag har gjort den, ni har fel!
men jag har däremot lagt upp den på youtube, och det står jag för :)
men ni behöver ju faktiskt inte gå och gråta för det i skolan, det är ju för löjligt.
men ni kan ta det lugnt nu, för jag har blivit tvingad att ta bort den. så den finns inte längre!
om ni nu inte vill vara med, tagga ner lite på sminket då så slipper ni.
annars, så ska ni stå för er själva.
ni tänker säkert "jag måste väl få sminka mig som jag vill, och ändå inte behöva bli kallad fjortis?!"
visst, ni har rätt. men det är ju faktiskt landvetter vi bor i, sånt kommer aldrig hända.
sånt kallas mirakel.
jag är ju själv med i den, och vafan? se det som en kul grej, haha.
PUSS PÅ ALLA FJORTISAR <3333
/ ML

Kommentarer
Postat av: Snooc

Att se detta som en förolämpning tyder ju bara på dåligt självförtroende

2009-01-17 @ 05:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0