even forever don't seem like long enough

tjululu.
idag har jag vart i skolan, och vi fick sluta tidigt för alla som var klara med fysikuppgiften fick hoppa den lektionen isf. och jag var klar, jag satt och jobba med den i typ 3 timmar igår. men fett värt :)
idag har jag också pluggat i typ 3 timmar, men en uppsats om "första världskriget" , sämre än så blir det ju inte.
men nu är den klar, och det är gott.
snart åker linus & jesper till miami, jag är sjukt avundsjuk :( tänk vad gott att bara ligga där och schteeka järnet.
ist får man vara i piss sverige, men blött och lite snö. suger ju dasN iaf
strax ska jag in också duscha, sen vettefaen.

jag älskar dig sandra. föralltid.
jag vägrar lämna dig, du är bäst.
/ ML


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0