the truth hurts, a lie is worse

HHOJ!
helskön helg, men den har gått oerhört snabbt.
i fredags åkte jag till vänersborg, och fick mig en syn jag aldrig glömmer. sedan gick jag hem till nicklas, softilerade lite grann.
i lördags fick jag mig ännu en syn som jag aldrig kommer glömma, jag kommer behöva terapi nu! :(
men sen åkte jag till landvetter - till kockum - till klubbstugan - till kallberg - till nilsen.
hela lördagen var helskön.
idag vaknade jag hos nils. så gick vi på gudstjänst, sen på konfirmandträff. sen var jag med nils, sen åkte vi till centrum och mötte helena. chill dag :)
nu kom jag precis hem till rebecka, vi ska kolla "beck" ikväll såklart.
ha det bra! / ML


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0