i wont cross these streets until you hold my hand

hola.
igår kom jag hem från romme alpin. jag var där på fadderläger och åkte skidor.
för första gången i hela mitt liv, men jag måste faktiskt skryta lite och säga att jag var kanonbra! :D
även fast jag blev nominerad till "dagens groda" alla dagar, och faktiskt blev det 1 dag.
så jag fick åka runt där med skägg och en gul t-shirt som det stod "dagens groda" på, (H)
men jag hade jättekul dygnet runt, och den mysigaste kvällen 10/02 med sandra, maria & lollo, inget man glömmer direkt! kommer alltid minnas den kvällen.
tack till sandra, maria & lollo som gjorde mitt läger så jävla bra.

nu idag ska jag åka till vänersborg och träffa nikkelito, sen vet jag inte.
/ ML

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0