it'll all get better in time

igår: jag vaknade vid 15.00, då softade jag järnet i väntan på att izabell skulle komma hem. sen efter ett tag kom hon, då gick jag in till stan och mötte henne. så stack vi hem till henne, så skulle sötan måla naglarna :P sedan gick vi hem till chrille, kollade på "det bästa från tv4" eller vad fan den heter, grymt kul. verkligen min humor! fast jag känner att jag & izabell var dom enda som skratta.. höhö. sen efter ett tag kom oscar också. trevlig dag :)

idag:
  jag vaknade, tog en dusch, & så fick jag stressa järnet för jag skulle till siba med mor och syster, ingenting blev bra. jag såg förjävlig ut, hähä, synd för dom som såg mig säger jag ju bara. mardrömmar rakt av! (Y)
jag hittade inte mkt, men en tunica fick jag allt. & jag hittade skiiiiiitsnygga skor, men dom fanns bara i juniorstorlekar, så det var inte så lyckat känner jag då. trevlig dag än så länge, förutom att vädret stinker!


/ ML


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0