i've never been perfect, but neither have you.

veckan i landvetter!

tisdag - jobbade på morgonen i zooaffären, det var kul som vanligt, men min kropp fungerade inte riktigt som den skulle så jag var inte alls aktiv. så jag fick inte mkt gjort, men skitsamma. sedan kom vi hem, väckte rebecka som fortfarande låg och sov, sicken typ. man kan ju inte sova bort halva sin födelsedag! aja, sen kom hennes släkt. vi åt och sånt. sedan på kvällen var vi ganska rastlösa, så mitt upp i släktkalaset bestämde vi oss för att åka på bio. så vi lämnade släkten, haha. gulligt att lämna dom ändå. men iaf, vi stressade ner till centrum. helt i onödan, för vi missade bussen iaf (N) vi såg iaf sex and the city, den var grymt bra faktiskt. efter bio:n, vid sådär halv 1 tiden, gick vi runt i stan, hittade en helium ballong! (Y) den underhållde oss en stund senare på kvällen. men i stan försökte jag ringa från en telefon automat för det har jag alltid velat göra, men det gick inte bra! så min önskan gick inte i uppfyllelse :(
vi åkte hem, kollade film och gick och la oss.

onsdag - jag tvinga upp mig 13.30, gjorde mig iordning och åkte ner till landvetter för att träffa bäcken och linus. men linus var ju lite försenad för hans moppe typ gick sönder, hahaha! helena kom efter ett tag. vi kollade på deras träning, var hemma hos helena. vi skulle egentligen sova hos helena, men det blev ändrade planer.. så jag åkte hem till rebecka igen. kollade film, packa & sån skit.

torsdag - jag tvingade upp mig 13.00, gjorde mig iordning, packade ner det sista. sen åkte jag in till stan. och köpte nytt fritidskort, sen hoppade jag på bussen till vänersborg. sen kom jag hem, och har typ softat sen dess. & nu väntar jag på att nicklas kommer hem, så att jag kan träffa honom! :)

hadetbra gott folk :) / ML



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0