i'm a slave to my anger

bara så du vet så var detta 11 juli, men klockan är över 00.00 så det kommer bli den 12 juli, och jag vet inte om man kan ändra, & jag orkar inte engagera mig. PUSSSSSSSSSS!

heej :) idag vaknade jag ovanligt tidigt, redan klockan 13.00! :O oh jesus, va trött jag var! iaf, jag stack till göteborg och träffa min kära bror. vi stack hem till han först, så fick jag min födelsedagspresent, lite efter, men iaf. & för dom som vill veta vad det var, så var det en KISS t-shirt :D<3 efter en stund åkte vi iväg, till vårat hus <3333, det är jätteannorlunda, inte alls samma sak längre :( men iaf, det var mysigt att åka dit igen, särskilt med ngn som huset också betyder väldigt mkt för. sedan åkte vi vidare till härskogen, tog en promenad och pratade ut om allt, jättemysigt! sedan åkte vi till landvetter, jag köpte godis :) jag hoppades verkligen på att få träffa ngn, men gud va dött det var! sedan stack vi tillbaka hem till bror, vi sooftade lite. sen så stack jag tillbaka till vänersborg igen. mycket trevlig dag måste jag säga, & jag älskar min bror! <3

& jag har en ny favoritlåt, killswitch engage - the arms of sorrow. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0