deeper, im falling

måndag: satte fart mot landvetter. när jag kom fram så träffade jag ella, pratade med henne en stund. sen gick hon. så åkte jag vidare till frederiksen. vi paddlade med en båt, & sen på kvällen så badade vi i poolen, det var lätt det kallaste jag någonsin varit med om! sen kollade vi på ngn film, men jag var trött & somnade.
tisdag: åkte ner till landvetter och träffade olin. sedan gick vi hem till helena. jag vet inte riktigt vad vi gjorde, men trevligt vare. sedan så bar det av till stan, för att gå på gothia discot. jag var där tsm med olin, skalle, maria & olivia. det var rätt kul, hittade allt ett par trevliga gossar att prata med :)) så sov jag hos skalle med maria.
onsdag: vaknade hos skalle, & vid 3 tiden så åkte jag till frederiksen. vi åkte ner till centrum en sväng, sedan tillbaka igen. så gjorde vi mat, jag var schtekare :) & gott blev det (Y) sedan kollade jag på ngn film. och jag vet inte vad jag gjorde, & så gjorde jag något, och sedan ngt mer. sen sov jag!
torsdag: vaknade, gjorde mig iordning. & åkte till vänersborg :(((((((((


/ ML


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0